Wyrażam własne zdanie, zadaję pytania, potrafię słuchać, czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM
Gra karciana doskonaląca umiejętności społeczno-komunikacyjne dla uczniów z autyzmem
PLN90.00
In stock
Out of stock

Prezentowana gra jest przeznaczona dla 2–8 osób w wieku 7–14 lat. Powstała z myślą o uczniach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ale z powodzeniem może być także wykorzystana na przykład w czasie lekcji wychowawczych w celu zintegrowania grupy lub w domu do wspólnych zabaw rodziców i dzieci. Sprawdzi się doskonale w pracy trenerów TUS, wychowawców, pedagogów lub psychologów szkolnych. Gracze, odpowiadając na różne pytania i wykonując ciekawe zadania, usprawniają kompetencje społeczno-komunikacyjne.

Uczą się między innymi:

  • współpracy
  • inicjowania rozmowy
  • zawierania znajomości
  • proszenia o pomoc
  • zadawania pytań i formułowania opinii
  • radzenia sobie z emocjami
  • przyjmowania perspektywy drugiej osoby.

JOANNA STALKA-JARSKA – nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT – Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. 
 

Objętość
168 kolorowych kart (80 × 120 mm), 8 zestawów 3 żetonów (śr. 50 mm), książeczka z opisem gry (120 × 160 mm), kostka do gry z kolorami
Format
180 x 120 x 50 mm
Oprawa
Pudełko
Dotacja celowa
ISBN
9788383095714

Leave a comment

Promocja -40%

Kupując nowość, otrzymasz 40% rabatu na publikacje z poniższej listy.

Nie widzisz obniżonej ceny? Nie martw się, promocja zostanie naliczona na ostatnim etapie zamówienia — w koszyku.