Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli
Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
PLN70.00
In stock
Out of stock

Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.

Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat. 

W skład zestawu wchodzą:

  • instrukcja
  • 100 kart z pytaniami
  • 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
  • 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
  • beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony. 

JOANNA STALKA-JARSKA – nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT – Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. 

Objętość
103 kolorowe karty (90 × 60 mm), 15 żetonów (śr. 50 mm), instrukcja, woreczek
Format
135 x 102 x 35 mm
Oprawa
Pudełko
Dotacja celowa
EAN
5907377431473

Leave a comment

Promocja -40%

Kupując nowość, otrzymasz 40% rabatu na publikacje z poniższej listy.

Nie widzisz obniżonej ceny? Nie martw się, promocja zostanie naliczona na ostatnim etapie zamówienia — w koszyku.