Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych
17,00 zł
Na stanie
Brak na stanie

Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe cele kształcenia i wychowania, treści zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego oraz sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i umiejętności dzieci.

Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).

Publikacja Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole powstała z myślą o dzieciach kończących edukację przedszkolną i rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Książka z pewnością będzie pomocna w codziennej pracy:

  • nauczycieli przedszkoli i oddziałów przedszkolnych uczących dzieci pięcio- lub sześcioletnie
  • nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów
  • pedagogów, psychologów

Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia:

  • programu zajęć kompensacyjno-korekcyjnych
  • programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych
  • indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka pięcio-, sześcioletniego
  • zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania wychowania przedszkolnego do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych dziecka
  • planu działań wspierających
Objętość
68 stron
Format
B5
Oprawa
Miękka
ISBN
9788371347375

Zostaw opinie