Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. Arkusz monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego
      
    
17,00 zł
      Na stanie
			Brak na stanie
						Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole.
W książce znajdują się:
- arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną)
 - analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego)
 - diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności – podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego
 - informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej
 
Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu: samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
Niniejsza publikacja została przygotowana zgodnie z obecnie funkcjonującym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
Objętość
              128 stron
          Format
              A4
          Oprawa
              Miękka
          ISBN
              9788371347351