PSYCHOLOGIA MUZYKI – Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą

Dostępność: dostępny
Cena detaliczna: 26,50 zł 26.50
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Redakcja naukowa:

Julia Kaleńska-Rodzaj, Rafał Lawendowski

 

PSYCHOLOGIA MUZYKI

Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą

 

 

Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki – prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.

 

 

Dane techniczne

format B5
objętość 224 strony
oprawa miękka
ISBN 978-83-7744-052-0

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl